Jump to content
Twisted

Full protection!

Recommended Posts

Lol Am i like the only one that never got viruses, Trojans ect. :D, anyways Twisted just be careful and you will never get any viruses ect...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm not so worried about viruses per say.

More keyloggers and shit.

O and @ the people who wanted to know what the virus did to my comp. It make everything run really slowly for a while, than I ran AVG and it got rid of it I think.

Than it recently found out it disabled access to task manager and anything to enabled it (registry editor) so that made me think it was a keylogger so the guy on the other end made sure I didn't close it or something?

So year guys, I want more of Keylogger detection.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keylogger is a virus...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keylogger is a virus...

Eh, ya know what I mean lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
I'm not so worried about viruses per say.

More keyloggers and shit.

O and @ the people who wanted to know what the virus did to my comp. It make everything run really slowly for a while, than I ran AVG and it got rid of it I think.

Than it recently found out it disabled access to task manager and anything to enabled it (registry editor) so that made me think it was a keylogger so the guy on the other end made sure I didn't close it or something?

So year guys, I want more of Keylogger detection.

Is it one of those Fake virus scanner where it gives you like 1000 errors and tell you to remove buy ect. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is it one of those Fake virus scanner where it gives you like 1000 errors and tell you to remove buy ect. ?

No.

I think it was a mod I tried to download for minecraft ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hello there fellow n00bs.

After a recent brush with a fucking annoying ass virus, I am in mode of "AMG PROTECT EVERYTHING" type of deal.

I want basically the best FREE protection for ma computa.

I have had AVG Free, I make it scan regularly so that is my kinda Anti-virus for now.

But anyone know basically anti-keylogger or anti-spyware, you know, those type of tracking me shit.

Preferably free.

Thx.

Just tell me a Anti-Virus u want, and i'll get a cracked version of it, i have like 8 popular anti viruses, but don't use 7 of em

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damn it the topic name was misleading :(

same, i thought this was one of Aff's threads about Trojan condoms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL WTF? that sounds over 9000% like aff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×